Részletekért kattints a képre

2011. július 25., hétfő

Vannak még csodák!

Sziasztok!

Elkirándultam egyik-másik alkkotó blogjába megnézegettem a kezdetektől készült alkotásaikat a mai napig bezáróan. Bizony vannak nagyon tehetséges emberek és van akire én magam is felnézek, hogy húúúúúúúúú, ilyet talán még én sem tudok, illetve nem készítettem. Sok jó ötletet adtak, de én nem szeretek koppintani, így ha van is jó ötlet én azt inkább a saját stílusomra átültetem, hogy meg maradjon az övék és az enyém is egyedi stílusúnak. De biztosan láttátok, hogy saját stílust képviselek. Már csak abból is hogy nálam nem nagyon láttátok még a már oly annyira tucat jelleggel elterjedt sütiket, persze attól még én is fogok készíteni egyet egyet, csak a magam szórakoztatására, de nem ez a fő profilom. Képet most nem töltök fel, mert még nem készültek el az újak, de ami késik, nem múlik! :) Addig is az egy napo újszülötteket szemezgessétek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése