Részletekért kattints a képre

2011. július 28., csütörtök

Gombok!

Sziasztok!
Az utóbbi pár napban többen érdeklődtetek a figurás gombjaim iránt! Nem készítettem el az összes létező figurát gomb formában, meg a régebbi blog bejegyzések közt már szerepeltek elszórtan a gombocskák, de most itt vannak az eddig elkészült gombos fotók. Illetve az elmúlt napokban készítettem még néhány fajtát, mert megszállt az ihlet. :) Az elkövetkezendő napokban még bővíteni fogom a gomb tárat, és korlátlan mennyiségben rendelhetitek őket. Felmerült a kérdés a minőségre vonatkozóan is. Erre is szeretnék megfelelni nektek. Az összes termékem így a gombok is FIMO német márkájú süthető gyurmából készül. Mint tudjátok nem a legolcsóbb, viszont a legjobb minőségű gyurmák egyike. A gombokat én magam már teszteltem, mert három gomb felvarrásra került nálam. És bátran merem ajánlani bárkinek, mert a gombok 40 fokon moshatóak, nem törnek (persze a kalapácsot nem bírják ki) és nem vesztik el a színűket sem. A gombokra minőségi garancia van azáltal, hogy milyen gyurmából készülnek. Remélem mindenki kérdésére tudtam választ adni.
Jó szemezgetést! :)









A legjújabbak is napokon belül feltöltésre kerülnek, addig szeretném a türelmeteket kérni! Köszönöm.
Sziasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése